PYTANIA I ODPOWIEDZI

WNIOSEK POŻYCZKOWY

Jestem nowym Klientem. O jaką maksymalną kwotę pożyczki mogę się starać za pierwszym razem?

W PandaMoney nie stosujemy progów pożyczkowych - możesz wnioskować nawet o maksymalną kwotę. Wysokość pożyczki, jaką będziemy mogli przyznać obliczymy dopiero po otrzymaniu Twojej aplikacji.

Czy muszę złożyć wniosek pożyczkowy na stronie internetowej czy są inne sposoby?

Wniosek pożyczkowy musi być wypełniony na stronie internetowej www.pandamoney.pl. Nie ma innej możliwości aplikowania o pożyczkę.

Dlaczego muszę potwierdzić swoją lokalizację?

Podczas procesu aplikacji należy potwierdzić swoją lokalizację, ponieważ udzielamy pożyczek wyłącznie osobom przebywającym na terenie Polski.

Jakie dodatkowe dokumenty są wymagane?

Nie wymagany żadnych dokumentów. Decyzja pożyczkowa wydawana jest w oparciu o informacje podane we wniosku.

Jakie dane należy podać we wniosku pożyczkowym?

By aplikować o pożyczkę, należy wypełnić wniosek na naszej stronie Internetowej podając następujące dane: imię, nazwisko, numer PESEL, numer dowodu osobistego, adres zameldowania, adres e-mail, numer telefonu komórkowego, informacje dotyczące zatrudnienia i dochodów oraz numer rachunku bankowego. Jak tylko otrzymamy Twój wniosek, zostanie on rozpatrzony i w ciągu kilku minut wyślemy wiadomość e-mail oraz SMS z decyzją.

Chcę zalogować się do portalu Facebook i otrzymać rabat. Czy będzie to widoczne na moim profilu Facebook?

Nie, informacja, że aplikujesz o pożyczkę w PandaMoney nie będzie wyświetlona na Twoim profilu na portalu Facebook.

Czy muszę zalogować się na portal społecznościowy Facebook?

Połączenie się z portalem społecznościowy Facebook nie jest obowiązkowe. Jeśli skorzystasz z tej opcji, możesz jednorazowo otrzymać rabat w wysokości 25 zł. Nie jest to niezbędne by kontynuować aplikację, aby pominąć ten krok kliknij "Dalej".

W jaki sposób uwzględnić we wniosku kilka źródeł dochodu?

W przypadku posiadania więcej niż jednego źródła dochodu, prosimy o wpisanie sumy przychodów w pole "Dochód netto".

Nie posiadam telefonu komórkowego. Czy istnieje możliwość przesłania numeru PIN na mój adres e-mail?

Niestety nie jest to możliwe. Ze względów bezpieczeństwa numer PIN wysyłany jest wyłącznie na numer telefonu komórkowego.

Jakie warunki należy spełniać by aplikować o pożyczkę?

Każdy pełnoletni obywatel Polski, przebywający na terenie kraju, legitymujący się dowodem osobistym może złożyć wniosek pożyczkowy. Jeśli spełniasz powyższe wymagania, wypełnij wniosek na naszej stronie, a decyzję otrzymasz w ciągu kilku minut.

Figuruję w rejestrze dłużników. Czy mogę otrzymać pożyczkę?

Jesteśmy zobligowani przez prawo polskie do weryfikowania naszych Klientów w bazach takich jak BIK czy KRD. Natomiast wpis do w.w instytucji nie przesądza o decyzji pożyczkowej. Nasz w pełni zautomatyzowany system bierze pod uwagę wiele czynników i zebranych danych przy podejmowaniu decyzji o przyznaniu pożyczki.

Jak złożyć wniosek pożyczkowy?

Wniosek pożyczkowy możesz złożyć na naszej stronie www.pandamoney.pl. Po wybraniu kwoty i długości pożyczki kliknij na "Weź pożyczkę" i zostaniesz przekierowany do wniosku. Po jego ukończeniu w ciągu kilku minut otrzymasz wiadomość e-mail oraz SMS z decyzją.

Prowadzę własną działalność gospodarczą. Czy muszę przesłać zaświadczenie o dochodach?

Nie, do podjęcia decyzji nie wymagamy zaświadczenia o zarobkach. Wniosek jest rozpatrywany w oparciu o informacje, które podajesz w aplikacji. Pamiętaj jednak, żeby wpisać swój numer REGON podczas wypełniania wniosku.

Czy konieczne jest przesłanie zaświadczenia o zarobkach?

Nie, do podjęcia decyzji nie wymagamy zaświadczenia o zarobkach. Wniosek jest rozpatrywany biorąc pod uwagę informacje, które podajesz w aplikacji.

Nie mam konta na portalu Facebook. Co mam zrobić?

Jeśli nie posiadasz konta na portalu społecznościowym Facebook, kliknij "Dalej" by przejść do kolejnego kroku. Będzie to podsumowanie Twojej pożyczki.

Jakie dane należy podać we wniosku pożyczkowym?

By aplikować o pożyczkę, należy wypełnić wniosek na naszej stronie Internetowej podając następujące dane: nazwisko, numer PESEL, numer dowodu osobistego, adres zameldowania, adres e-mail, numer telefonu komórkowego, informacje dotyczące zatrudnienia i dochodów oraz numer rachunku bankowego. Jak tylko otrzymamy Twój wniosek, zostanie on rozpatrzony i w ciągu kilku minut wyślemy wiadomość e-mail oraz SMS z decyzją.

Jakie dodatkowe dokumenty są wymagane?

Nie wymagany żadnych dokumentów. Decyzja pożyczkowa wydawana jest w oparciu o informacje podane we wniosku.

Czy mogę podać numer rachunku bankowego, którego nie jestem właścicielem?

Podczas procesu aplikacji należy podawać wyłącznie numer rachunku, którego jesteś właścicielem.

POTWIERDZENIE RACHUNKU BANKOWEGO

Mam ujemne saldo na koncie. W jaki sposób mogę zweryfikować rachunek bankowy?

Należy skorzystać z aplikacji KontoConnect, która pozwoli Ci na potwierdzenie konta bankowego bez dokonywania przelewu. Listę banków obsługiwanych przez aplikację KontoConnect możesz znaleźć poniżej. Wystarczy, że zalogujesz się do swojego konta bankowego wpisując nazwę użytkownika i hasło. Następnie na ekranie komputera pojawi się licznik z procentami, które muszą przejść do 100%. Po poprawnej weryfikacji konta zostaniesz przekierowany/a do kolejnego kroku.

Jakie banki obsługuje aplikacja KontoConnect?

KontoConnect obsługuje 24 banki: Alior Bank SA Centrala
Bank Gospodarki Żywnościowej SA
BOŚ Bank
Bank BPH dla firm
Bank BPH SA
Bank Zachodni WBK SA
Bank Handlowy w Warszawie SA
Deutsche Bank PBC SA
BNP PARIBAS BANK POLSKA SA
Getin Online
Getin Bank
Idea Bank SA
ING Bank Śląski SA
Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski SA Departament
mBank SA Wydział Bankowości Elektronicznej
Meritum Bank ICB SA
Bank Millennium SA Millennium – Centrum Rozliczeniowe
mBank SA O. Bankowości Detalicznej
Open Finance
Bank Pekao SA dla firm
Bank Polska Kasa Opieki SA
Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski SA Oddział
Bank Pocztowy SA
Polbank EFG
Niestety na chwilę obecną posiadanie konta w poniższych bankach uniemożliwia przejścia przez aplikację KontoConnect, a co za tym idzie ukończenie wniosku:
AliorSync
Polecamy korzystanie z kont w bankach obsługiwanych przez aplikację.
Nie akceptujemy kont w SKOK.

Dlaczego nie mogę wpisać numeru konta bankowego?

W takiej sytuacji zalecamy zmianę przeglądarki lub wyczyszczenie pamięci podręcznej w obecnym programie. Jeśli posiadasz dostęp do bankowości elektronicznej to zamiast wpisywać numer konta ręcznie możesz skopiować go ze strony banku i wkleić w wymagane pole. WAŻNE: nie obsługujemy rachunków bankowych w SKOK.

Dlaczego muszę potwierdzić konto bankowe?

Zanim pożyczka zostanie wypłacona musisz potwierdzić podany we wniosku rachunek bankowy. Chcemy mieć pewność, że jesteś jego właścicielem i że pożyczka zostanie wypłacona na poprawne konto.

W jaki sposób mogę potwierdzić rachunek bankowy?

Podczas składania wniosku, rachunek bankowy możesz potwierdzić przez aplikację KontoConnect- obligatoryjna opcja weryfikacji konta w przypadku Klientów, którzy posiadają dostęp do bankowości online.
Jak tylko Twoje konto zostanie poprawnie zweryfikowane, wypłacimy pożyczkę.

Co to jest KontoConnect?

KontoConnect to darmowy i wygodny sposób weryfikacji konta - bez konieczności przelewania 1 grosza! Aplikacja nawiązuje połączenie z kontem podanym we wniosku, po wcześniejszym wpisaniu nazwy klienta/loginu oraz hasła do bankowości elektronicznej. Połączenie jest zaszyfrowane, co pozwala naszym Klientom na bezpieczne wpisanie danych, a Pandamoney na szybkie zweryfikowanie rachunku bankowego. Pożyczkobiorcy posiadający dostęp do bankowości online, są zobligowani do weryfikacji konta za pośrednictwem aplikacji KontoConnect.

Czy mogę podać numer rachunku bankowego, którego nie jestem właścicielem?

Podczas procesu aplikacji należy podawać wyłącznie numer rachunku, którego jesteś właścicielem.

DECYZJA POŻYCZKOWA

W jaki sposób otrzymam decyzję?

Jak tylko Twój wniosek pożyczkowy zostanie rozpatrzony otrzymasz wiadomość e-mail oraz SMS z decyzją.

Proces aplikowania o pożyczkę został przeze mnie ukończony. Kiedy otrzymam decyzję?

Twój wniosek pożyczkowy zostanie rozpatrzony przez nasz zautomatyzowany system w ciągu kilku minut. Decyzję pożyczkową wyślemy w formie wiadomości e-mail oraz SMS.

Pożyczka została mi przyznana. Kiedy otrzymam przelew?

Jeśli Twoje konto bankowe zostało już zweryfikowane, przelew pożyczki zostanie zrealizowany w ciągu 15 min przez naszego pośrednika oferującego ekspresowe przelewy międzybankowe.

Czy otrzymam przelew pożyczki w nocy lub w weekend?

Większość banków przyjmuje przelewy przez całą dobę. Jeśli godziny pracy Twojego banku wykluczają przelewy w nocy lub w weekend, środki pojawią się na Twoim koncie nie później niż następnego dnia roboczego.
Godziny pracy banków możesz sprawdzić tutaj.

Co oznacza status "oczekuje"?

Jeśli na profilu użytkownika obok Twojej pożyczki pojawia się status "oczekuje" oznacza to, że wniosek nie został ukończony. W takiej sytuacji należy raz jeszcze wybrać kwotę pożyczki, termin spłaty i przejść przez wniosek wpisując brakujące dane. Po jego ukończeniu otrzymasz decyzję w ciągu kilku minut.

Otrzymałem/Otrzymałam negatywną decyzję. Czy mogę ponownie wypełnić wniosek?

Jeśli jesteś nowym klientem, a Twój wniosek został odrzucony musisz odczekać minimum 7 dni by móc aplikować ponownie. Jeśli natomiast masz już na swoim koncie spłaconą pożyczkę w Pandamoney, możesz ponownie aplikować już następnego dnia po odrzuceniu.

Mój wniosek został odrzucony. Jak mogę usunąć swoje dane?

Jeśli Twój wniosek został odrzucony i chcesz usunąć swoje dane, skontaktuj się w tym celu z naszym Biurem Obsługi Klienta.
Z Biurem można skontaktować się telefonicznie pod numerem +48 71 88 11 070 lub mailowo [email protected] od poniedziałku do piątku, w godzinach 10-18.

Dlaczego mój wniosek został odrzucony?

Każda złożona w naszym systemie aplikacja o pożyczkę podlega szczegółowej weryfikacji, a system analizujący wnioski bierze pod uwagę wiele czynników. Jeśli istnieją przesłanki, że Twoja aplikacja została niesłusznie odrzucona oraz Twoim zdaniem powinniśmy przyjrzeć się jej dokładniej, prosimy napisz do nas na adres [email protected] podając swoje UserID oraz datę odrzucenia wniosku o pożyczkę.

Mój wniosek został odrzucony. Kiedy mogę aplikować ponownie?

Pomimo, iż Twoja aplikacja została odrzucona, nie wpływa to na Twoją wiarygodność kredytową w przyszłości. Możesz ponownie wnioskować o przyznanie pożyczki po 7 dniach od odrzucenia wniosku.

SPŁATA POŻYCZKI

Gdzie mogę sprawdzić status mojej pożyczki?

Status pożyczki możesz sprawdzić na swoim profilu użytkownika, po prostu zaloguj się na tej stronie. Możesz również skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta celem uzyskania wszelkich informacji dotyczących swojego zobowiązania. Z Biurem można skontaktować się telefonicznie pod numerem +48 71 88 11 070 lub mailowo [email protected] od poniedziałku do piątku, w godzinach 10-18.

Ile wynoszą opłaty z tytyłu opóźnienia w spłacie?

Jeśli Twoja pożyczka nie będzie spłacana w terminie, zastrzegamy sobie prawo do naliczania odsetek od kwoty pożyczki od dnia następującego po dniu wymagalności spłaty w wysokości odsetek maksymalnych za opóźnienie określonych w art. 481 § 21 Kodeksu cywilnego, tj. dwukrotności wysokości odsetek ustawowych za opóźnienie (odsetki ustawowe za opóźnienie wynoszą sumę stopy referencyjnej Narodowego Banku Polskiego i 5,5 punktów procentowych).

W jaki sposób mogę spłacić pożyczkę?

Pożyczkę możesz spłacić poprzez system dostępny na Twoim profilu użytkownika. Możesz także wykonać przelew internetowy lub zwykły przelew w banku.
08 1020 1097 0000 7202 0238 2554
Kreditech Polska Sp z o.o.
ul. Prosta 32
00-838 Warszawa
W tytule przelewu wpisz numer pożyczki/numer PESEL oraz swoje nazwisko.

Na jaki numer konta bankowego mogę dokonać wpłaty?

Możesz spłacić pożyczkę na poniższe konto bankowe:
08 1020 1097 0000 7202 0238 2554
Kreditech Polska Sp z o.o.
ul. Prosta 32
00-838 Warszawa
W tytule przelewu wpisz numer pożyczki/numer PESEL oraz swoje nazwisko.

Czy mogę wcześniej spłacić pożyczkę?

Tak, możesz spłacić pożyczkę wcześniej. Od obniżenia wyłączone są jednak kwota pożyczki oraz prowizja. Możesz natomiast otrzymać zwrot odsetek ustawowych za niewykorzystany okres obowiązywania umowy wyłącznie jeśli zostały one doliczone do Twojego zobowiązania. Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta by ustalić dokładną kwotę do spłaty.
Z Biurem można skontaktować się telefonicznie pod numerem +48 71 88 11 070 lub mailowo [email protected] od poniedziałku do piątku, w godzinach 10-18.

Jakie są możliwości spłaty?

Wystarczy zalogować się na konto użytkownika: Moje konto i wybrać najbardziej dogodną opcję.
Istnieją 3 możliwości spłaty:
1) Spłata częściowa z przedłużeniem okresu kredytowania - o 7,15 lub 30 dni.
2) Spłata częściowa - sam wybierasz jaką kwotę chcesz spłacić, a jaką przedłużyć.
3) Spłata w całości - przed upływem wyznaczonego terminu, pożyczkę można spłacić korzystając z opcji na profilu użytkownika, lub przelewem bankowym na konto Panda Money (dane do przelewu znajdziesz tutaj)

UMOWA RAMOWA POŻYCZKI

W jaki sposób mam odesłać umowę ramowa?

Wydrukowaną i podpisaną umowę ramową należy odesłać na poniższy adres:
Kreditech Polska Sp z o.o.
ul. Prosta 32
00-838 Warszawa

W jaki sposób wysyłana jest umowa?

Umowa ramowa wysyłana jest na adres e-mail podany we wniosku w dniu, gdy pożyczka zostanie przekazana na Twój rachunek bankowy. Dokument wysyłany jest drogą pocztową wyłącznie na prośbę Klienta.

Kiedy otrzymam umowę ramową pożyczki?

Umowa ramowa wysyłana jest na adres e-mail podany we wniosku w dniu, gdy pożyczka zostanie przekazana na Twój rachunek bankowy.

Nie otrzymałem/otrzymałam umowy ramowej pożyczki.

Jeśli nie otrzymałeś/otrzymałaś umowy ramowej pożyczki skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta. Dokument zostanie ponownie wysłany na adres e-mail podany we wniosku. Z Biurem można skontaktować się telefonicznie pod numerem +48 71 88 11 070 lub mailowo [email protected] od poniedziałku do piątku, w godzinach 10-18.

Czy mogę odesłać podpisaną umowę mailem?

Niestety nie możemy zaakceptować podpisanej umowy, która zostanie przesłana drogą elektroniczną. Podpisany dokument proszę odesłać na adres:
POSTIVO.PL
ul. Powstańców Listopadowych 29c lokal 7
35-606 Rzeszów

Czy otrzymam umowę pocztą?

Umowa wysyłana jest na adres e-mail podany we wniosku. Na prośbę Klienta możemy ją wysłać również drogą pocztową.

PROFIL UŻYTKOWNIKA

Czy mogę zmienić swoje dane na profilu użytkownika?

Wszelkie informacje podane przez Ciebie podczas rejestracji nie mogą być zmieniane na profilu użytkownika. By zmienić dane kontaktowe (numer telefonu czy adres korespondencyjny) skontaktuj się proszę z naszym Biurem Obsługi Klienta. Z Biurem można skontaktować się telefonicznie pod numerem +48 71 88 11 070 lub mailowo [email protected] od poniedziałku do piątku, w godzinach 10-18.

Nie pamiętam hasła do profilu użytkownika. Co zrobić w takiej sytuacji?

Możesz odnowić hasło klikając na opcję "Zapomniałem hasła" dostępną w zakładce "Moje konto" lub po prostu kliknąć tutaj.

W jaki sposób mogę zmienić swój adres e-mail?

Niestety nie ma możliwości zmiany adresu e-mail na profilu użytkownika.
Jeśli chcesz logować się na swoje konto w Panda Money używając nowego adresu e-mail musisz ponownie zarejestrować się na naszej stronie i wypełnić wniosek od nowa podając żądany adres.

POMOC TECHNICZNA

Jak usunąć "ciasteczka" (cookies)?

Ciasteczka (cookies) są to niewielkie pliki tekstowe zapisywane na Twoim komputerze, które zawierają informacje między innymi na temat naszej aktywności na różnego rodzaju stronach www. To właśnie dzięki nim niektóre z serwisów i sklepów internetowych Ciebie pamiętają.
Procedura pozbywania się ciasteczek (cookies) różni się na każdej z najpopularniejszych przeglądarek.
Jeśli chcesz usunąć wszystkie cookies zapisane przez
1)Google Chrome
Kliknij menu Chrome na pasku narzędzi przeglądarki
Wybierz opcję Narzędzia.
Wybierz polecenie Wyczyść dane przeglądarki
Z wyświetlonym oknie dialogowym zaznacz pola wyboru dla typów informacji, które powinny zostać usunięte.
Wybierz menu główne z okresu, dla którego dane mają być usunięte. Wybierz początek czasu, aby usunąć wszystko.
Kliknij przycisk Wyczyść dane przeglądarki.
2)Mozilla Firefox
Menu Narzędzia -> Wyczyść historię przeglądania (lub skorzystaj ze skrótu Ctrl + Shift + Del)
Zaznacz opcję ciasteczka
Wybierz okres, za jaki chcesz usunąć pliki cookie (np. dzisiaj) i kliknij Wyczyść dane prywatne
Jeśli chcesz usunąć tylko wybrane cookies, przejdź do:
menu Narzędzia -> Opcje... -> Prywatność -> usunąć pojedyncze ciasteczka
Wpisz słowo kluczowe, które odnosi się do poszukiwanych przez Ciebie cookies i kliknij Usuń ciasteczko
3)Internet Explorer 7
Otwórz okno Opcje internetowe, klikając przycisk Start, klikając kolejno polecenia Panel Sterowania, Sieć i Internet, a następnie klikając polecenie Opcje internetowe.
Kliknij kartę Ogólne, a następnie w obszarze Historia przeglądania kliknij przycisk Usuń.
W obszarze Pliki cookie kliknij przycisk Usuń pliki cookie, a następnie kliknij przycisk Tak, aby potwierdzić polecenie ich usunięcia.
Kliknij przycisk Zamknij, a następnie kliknij przycisk OK.
4)Internet Explorer 8
Otwórz program Internet Explorer, klikając przycisk Start, a następnie klikając polecenie Internet Explorer.
Kliknij przycisk Bezpieczeństwo, a następnie kliknij polecenie Usuń historię przeglądania.
Zaznacz pole wyboru obok przycisku Pliki cookie.
Zaznacz pole wyboru Zachowaj dane ulubionych witryn sieci Web, jeśli nie chcesz usuwać plików cookie z witrynami sieci Web znajdującymi się na liście ulubionych.
Kliknij przycisk Usuń.

Jak wyczyścić pamięć podręczną przeglądarki?

Wyczyszczenie pamięci podręcznej rozwiąże problemy związane z:
niekończeniem ładowania stron przez przeglądarkę,
zawieszającymi się stronami, wyświetlaniem nieaktualnej zawartości
brakiem reakcji aplikacji online
W zależności od przeglądarki należy wykonać kolejno:
1)Internet Explorer
Na pasku menu programu Internet Explorer kliknij pozycję Narzędzia.
Wybierz pozycję Opcje internetowe.
Kliknij kartę Ogólne.
W części Tymczasowe pliki internetowe kliknij przycisk Usuń pliki.
Jeśli problem nie został zlikwidowany, powtórz powyższe czynności i uruchom ponownie komputer.
2)Mozilla Firefox
Na górze okna przeglądarki Firefox naciśnij przycisk Firefox, przejdź do menu "Historia" i wybierz "Wyczyść historię przeglądania...".
Wybierz dla Okres do wyczyszczenia opcję wszystko.
Kliknij strzałkę znajdującą się obok napisu Szczegóły, by rozwinąć listę elementów historii.
Zaznacz element Ciasteczka i sprawdź czy inne elementy, których nie chcesz usunąć nie są zaznaczone.
Aby usunąć ciasteczka, naciśnij przycisk "Wyczyść teraz" i zamknij okno Wyczyść całą historię.
3)Google Chrome
Kliknij menu Chrome na pasku narzędzi przeglądarki.
Wybierz Narzędzia.
Wybierz polecenie Wyczyść dane przeglądania.
W wyświetlonym oknie dialogowym zaznacz pola wyboru obok typów informacji, które chcesz usunąć.
W menu u góry podaj zakres danych do usunięcia. Aby usunąć wszystko, wybierz od samego początku.
Kliknij przycisk Wyczyść dane przeglądarki.
4)Opera
Kliknij czerwony przycisk Opery.
Z menu wybierz Ustawienia -> Wyczyść historię przeglądania….
Rozwiń listę szczegółów i zaznacz pole "Usuń wszystkie ciasteczka".
Potwierdź poprzez kliknięcie przycisku Usuń.

Z jakiej przeglądarki najlepiej korzystać?

Nasza strona internetowa stosuje nowoczesne technologie. Aby w pełni i bez problemów móc korzystać ze wszystkich funkcji strony należy korzystać z najnowocześniejszych wersji przeglądarek.

Co to jest przeglądarka internetowa?

Przeglądarka internetowa lub przeglądarka WWW jest to program komputerowy służący do pobierania i wyświetlania stron internetowych udostępnianych przez serwery www takie jak strona: www.kredito24.pl, a także odtwarzania plików multimedialnych. Popularne przeglądarki internetowe:
Google Chrome
Mozilla Firefox
Internet Explorer
Opera
Safari

Zamknij Serwis pandamoney.pl korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z polityką cookies. Warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies możesz ustawić w Twojej przeglądarce.